Aktualne oferty pracy w Konsorcjum Euro-House:

Poszukujemy pracownika do pracy na stanowisku: Manager Biura lub Referent Biurowy. Stanowisko Referent Biurowy najczęściej jest ustalane na okres do 1-2 lat. Pracownik w trakcie pracy po zebraniu odpowiedniego doświadczenia może aplikować na stanowisko Manager Biura.

INFORMACJE DLA KANDYDATÓW NA PRACOWNIKA

Przed przesłaniem swojego CV proszę odpowiedzieć (we własnym zakresie) na poniższe pytania.

Pozwolą one Kandydatowi na określenie jakie umiejętności będą przydatne i jakie zagadnienia będą rozwiązywane w trakcie przyszłej pracy.

Pytania:

  1. Mam doświadczenie w pracy biurowej (obsługa komputera, drukarki, system Office itp.). Wykrywam i samodzielnie usuwam drobne problemy sprzętu w biurze.

  2. Mam bardzo dobrze opanowany system operacyjny Microsoft Office, inne.

  3. Mam umiejętność wyznaczania priorytetów w pracy.

  4. Potrafię cierpliwie argumentować swoje racje osobiście i telefonicznie.

  5. Mam doświadczenie w rozwiązywaniu sporów z trudnymi klientami, posiadam umiejętność szybkiego reagowania w nietypowych sytuacjach.

  6. Potrafię przygotować ofertę sprzedaży, usługi itp.

  7. Mam doświadczenie w wykonywaniu projektów i mam już kilka samodzielnie wykonanych projektów.

  8. Mam doświadczenie życiowe w zakresie prowadzenia własnego gospodarstwa domowego. Samodzielnie potrafię rozwiązać praktycznie wszystkie problemy w swoim domu.

  9. Mam doświadczenie w zakresie remontu własnego mieszkania i przygotowania przeprowadzki całego swojego domu.

  10. Mam własny samochód, używam go na co dzień.

  11. Mam sporo znajomych i w sytuacji podbramkowej w pracy mogę skorzystać z ich doświadczenia w trybie „telefon do przyjaciela”.

  12. Mam doświadczenie w korespondencji z Urzędami, Administracją Państwową i przygotowaniem dokumentacji do Sądu (pod nadzorem prawnika).

 

Po zapoznaniu się z CV kandydata ustalimy termin 1-go spotkania w siedzibie biura.

Na pierwszą rozmowę zapraszamy Kandydata ze swoim laptopem i komórką.

Do rozmowy Kandydat przygotowuje się z podanych niżej tematów.

Przykłady do podanych tematów można przygotować samodzielnie.

Pytania 1-7 wymagają tylko praktycznej wiedzy, wystarczające jest życiowe doświadczenie dorosłego człowieka.

Rozmowa kwalifikacyjna zajmie około 1 h.

Po okresie tygodnia przekażemy informację o wynikach wstępnej rozmowy i ustalimy termin następnego spotkania.

 

Tematy do wstępnej (pierwszej) rozmowy kwalifikacyjnej

 

  1. Koszty mediów we własnym mieszkaniu lub domu, wyjaśnienie składników własnego rachunku. Co wpływa na koszt mediów.

  1. Zestawienie wszystkich należności naliczanych w mieszkaniach spółdzielczych przez Zarządcę. Zrozumienie zestawienia, umiejętność kontroli wyliczenia kosztów.

  1. Przykładowa umowa najmu lokalu, omówienie umowy. Przykładowy regulamin w budynkach mieszkalnych, omówienie wybranych punktów.

  1. Przykład urządzeń elektrycznych w mieszkaniu lub domu, zużycia energii elektrycznej.

  1. Urządzenie zużywające wodę w mieszkaniu lub domu, wielkości zużyć.

  1. Przykład 5 awarii we własnym (lub wynajmowanym) mieszkaniu oraz 5 potencjalnych awarii w domu jednorodzinnym.

  1. Faktury, zasady obliczania VAT, obliczanie ceny netto dla podanej ceny brutto.

  1. Ocena prawidłowości wypisanej faktury, wskazanie błędów w fakturze.

  1. Umieszczanie ogłoszeń na OLX, Allegro itp.

  1. Omówienie strony firmy Euro-House.

  1. Opis załącznika e-mail dla przykładowego dokumentu.

  1. Przykładowe pismo do Klienta np. z prośbą o ofertę, z odmową przesłanej propozycji itp.

  1. Tworzenie dokumentu na bazie informacji z Google.

 

Po wstępnej rozmowie kwalifikacyjnej kandydat jest zapraszany na drugie spotkanie.

 

 

Rozmowa kwalifikacyjna (spotkanie drugie).

W trakcie tego spotkania poprosimy o rozwiązanie 5 praktycznych zadań (z losowo wybranych 10 tematów) związanych z zakresem pracy Firmy.

Kandydata zapraszamy na rozmowę ze swoim laptopem i komórką.

Rozmowa kwalifikacyjna zajmie około 1-2 h.

Po zakwalifikowaniu Kandydata ustalamy termin podpisania umowy.

Zakres pracy zostanie przesłany e-mailem lub podany  na stronie www.euro-house.pl/zakres-pracy

 

 

Formy zatrudnienia w Konsorcjum Mieszkaniowym Euro-House:

  1. Praktyka studencka dla zainteresowanych osób. Okres praktyki 1-2 miesiące.
  2. Okres szkoleniowy dla osób nie przygotowanych do pracy biurowej. Szkolenia dokonuje wybrany pracownik Biura. Wymagane jest samodzielne dokształcanie się nad przekazanymi zagadnieniami.

    Zatrudnienie na Umowę -Zlecenie na okres 1-4 tygodni (zależy od przedstawionych umiejętności na rozmowie kwalifikacyjnej). Czas pracy 4-6 h dziennie. Płaca minimalna. Po zakończeniu U-Z Pracownik może uzyskać zatrudnienie na stanowisku Referent Biurowy.

  3. Referent Biurowy (praca na okres próbny).

    Umowę o pracę podpisujemy na czas określony (1-2 lata).

    Pensja zależy od doświadczenia (wyników rozmowy kwalifikacyjnej) i czasu pracy. Typowa pensja to: 3.600 zł brutto (ok. 2.600 zł netto) na cały etat (8 h dziennie) plus premie lub 2.700 zł brutto (ok 2000 zł netto) dla 6 h pracy dziennie (3/4 etatu) plus premie. Wypłacamy dodatek za własny samochód (zależny od km). Zapewniamy wydzielone, bezpłatne miejsce parkingowe na terenie firmy. W okresie próbnym Pracownik przechodzi cały cykl pracy pozwalający na poznanie organizacji firmy. Celem jest zdobycie odpowiedniego doświadczenia na stanowisko Managera Firmy. W niektórych zagadnieniach może być wymagane samodzielne dokształcanie nad przekazanymi materiałami. Po okresie każdych 3-4 miesięcy Pracownik może poprosić o rozszerzenie zakresu uprawnień i  każdorazowo otrzymać podwyżkę 100 zł brutto.

  4. Manager Biura (praca na czas nieokreślony).

    Umowę o pracę podpisujemy na czas nieokreślony.

    Pensja: praca na pełny etat od 4.500 do 5.000 zł brutto (około 3.300 zł-3.700 zł netto) lub na życzenie Pracownika 3/4 etatu tj. od 3.400 do 3.800 zł brutto (ok 2.500-2.800 zł netto). Określamy stałą premię (załącznik do Umowy o pracę) i sposób jej naliczania. Wypłacamy dodatek za własny samochód. Wypłacamy dodatki okazjonalne. Zapewniamy wydzielone, bezpłatne miejsce parkingowe na terenie firmy. Godziny pracy 9.00 – 17.00 (cały etat) lub 9.00-15.00 w zakresie ¾ etatu.

 

INFORMACJE DLA KANDYDATÓW NA PRACOWNIKA

Przed przesłaniem swojego CV proszę odpowiedzieć (we własnym zakresie) na poniższe pytania.

Pozwolą one Kandydatowi na określenie jakie umiejętności będą przydatne i jakie zagadnienia będą rozwiązywane w trakcie przyszłej pracy.

Pytania:

  1. Mam doświadczenie w pracy biurowej (obsługa komputera, drukarki, system Office itp.). Wykrywam i samodzielnie usuwam drobne problemy sprzętu w biurze.

  2. Mam bardzo dobrze opanowany system operacyjny Microsoft Office, inne.

  3. Mam umiejętność wyznaczania priorytetów w pracy.

  4. Potrafię cierpliwie argumentować swoje racje osobiście i telefonicznie.

  5. Mam doświadczenie w rozwiązywaniu sporów z trudnymi klientami, posiadam umiejętność szybkiego reagowania w nietypowych sytuacjach.

  6. Potrafię przygotować ofertę sprzedaży, usługi itp.

  7. Mam doświadczenie w wykonywaniu projektów i mam już kilka samodzielnie wykonanych projektów.

  8. Mam doświadczenie życiowe w zakresie prowadzenia własnego gospodarstwa domowego. Samodzielnie potrafię rozwiązać praktycznie wszystkie problemy w swoim domu.

  9. Mam doświadczenie w zakresie remontu własnego mieszkania i przygotowania przeprowadzki całego swojego domu.

  10. Mam własny samochód, używam go na co dzień.

  11. Mam sporo znajomych i w sytuacji podbramkowej w pracy mogę skorzystać z ich doświadczenia w trybie „telefon do przyjaciela”.

  12. Mam doświadczenie w korespondencji z Urzędami, Administracją Państwową i przygotowaniem dokumentacji do Sądu (pod nadzorem prawnika).

Po zapoznaniu się z CV kandydata ustalimy termin 1-go spotkania w siedzibie biura.

Na pierwszą rozmowę zapraszamy Kandydata ze swoim laptopem i komórką.

Do rozmowy Kandydat przygotowuje się z podanych niżej tematów.

Przykłady do podanych tematów można przygotować samodzielnie.

Pytania 1-7 wymagają tylko praktycznej wiedzy, wystarczające jest życiowe doświadczenie dorosłego człowieka.

Rozmowa kwalifikacyjna zajmie około 1 h.

Po okresie tygodnia przekażemy informację o wynikach wstępnej rozmowy i ustalimy termin następnego spotkania.

 

Tematy do wstępnej (pierwszej) rozmowy kwalifikacyjnej

  1. Koszty mediów we własnym mieszkaniu lub domu, wyjaśnienie składników własnego rachunku. Co wpływa na koszt mediów.

  1. Zestawienie wszystkich należności naliczanych w mieszkaniach spółdzielczych przez Zarządcę. Zrozumienie zestawienia, umiejętność kontroli wyliczenia kosztów.

  1. Przykładowa umowa najmu lokalu, omówienie umowy. Przykładowy regulamin w budynkach mieszkalnych, omówienie wybranych punktów.

  1. Przykład urządzeń elektrycznych w mieszkaniu lub domu, zużycia energii elektrycznej.

  1. Urządzenie zużywające wodę w mieszkaniu lub domu, wielkości zużyć.

  1. Przykład 5 awarii we własnym (lub wynajmowanym) mieszkaniu oraz 5 potencjalnych awarii w domu jednorodzinnym.

  1. Faktury, zasady obliczania VAT, obliczanie ceny netto dla podanej ceny brutto.

  1. Ocena prawidłowości wypisanej faktury, wskazanie błędów w fakturze.

  1. Umieszczanie ogłoszeń na OLX, Allegro itp.

  1. Omówienie strony firmy Euro-House.

  1. Opis załącznika e-mail dla przykładowego dokumentu.

  1. Przykładowe pismo do Klienta np. z prośbą o ofertę, z odmową przesłanej propozycji itp.

  1. Tworzenie dokumentu na bazie informacji z Google.

Po wstępnej rozmowie kwalifikacyjnej kandydat jest zapraszany na drugie spotkanie.

 

Rozmowa kwalifikacyjna (spotkanie drugie).

W trakcie tego spotkania poprosimy o rozwiązanie 5 praktycznych zadań (z losowo wybranych 10 tematów) związanych z zakresem pracy Firmy.

Kandydata zapraszamy na rozmowę ze swoim laptopem i komórką.

Rozmowa kwalifikacyjna zajmie około 1-2 h.

Po zakwalifikowaniu Kandydata ustalamy termin podpisania umowy.

Zakres pracy zostanie przesłany e-mailem lub podany  na stronie www.euro-house.pl/zakres-pracy

 

Formy zatrudnienia w Konsorcjum Mieszkaniowym Euro-House:

  1. Praktyka studencka dla zainteresowanych osób. Okres praktyki 1-2 miesiące.
  2. Okres szkoleniowy dla osób nie przygotowanych do pracy biurowej. Szkolenia dokonuje wybrany pracownik Biura. Wymagane jest samodzielne dokształcanie się nad przekazanymi zagadnieniami.

    Zatrudnienie na Umowę -Zlecenie na okres 1-4 tygodni (zależy od przedstawionych umiejętności na rozmowie kwalifikacyjnej). Czas pracy 4-6 h dziennie. Płaca minimalna. Po zakończeniu U-Z Pracownik może uzyskać zatrudnienie na stanowisku Referent Biurowy.

  3. Referent Biurowy (praca na okres próbny).

    Umowę o pracę podpisujemy na czas określony (1-2 lata).

    Pensja zależy od doświadczenia (wyników rozmowy kwalifikacyjnej) i czasu pracy. Typowa pensja to: 3.600 zł brutto (ok. 2.600 zł netto) na cały etat (8 h dziennie) plus premie lub 2.700 zł brutto (ok 2000 zł netto) dla 6 h pracy dziennie (3/4 etatu) plus premie. Wypłacamy dodatek za własny samochód (zależny od km). Zapewniamy wydzielone, bezpłatne miejsce parkingowe na terenie firmy. W okresie próbnym Pracownik przechodzi cały cykl pracy pozwalający na poznanie organizacji firmy. Celem jest zdobycie odpowiedniego doświadczenia na stanowisko Managera Firmy. W niektórych zagadnieniach może być wymagane samodzielne dokształcanie nad przekazanymi materiałami. Po okresie każdych 3-4 miesięcy Pracownik może poprosić o rozszerzenie zakresu uprawnień i  każdorazowo otrzymać podwyżkę 100 zł brutto.

  4. Manager Biura (praca na czas nieokreślony).

    Umowę o pracę podpisujemy na czas nieokreślony.

    Pensja: praca na pełny etat od 4.500 do 5.000 zł brutto (około 3.300 zł-3.700 zł netto) lub na życzenie Pracownika 3/4 etatu tj. od 3.400 do 3.800 zł brutto (ok 2.500-2.800 zł netto). Określamy stałą premię (załącznik do Umowy o pracę) i sposób jej naliczania. Wypłacamy dodatek za własny samochód. Wypłacamy dodatki okazjonalne. Zapewniamy wydzielone, bezpłatne miejsce parkingowe na terenie firmy. Godziny pracy 9.00 – 17.00 (cały etat) lub 9.00-15.00 w zakresie ¾ etatu.

[print-me]